خرید ملک در امارات هزینه اجاره در امارات چقدر است؟

خرید ملک در امارات

اگر شما هم به فکر سرمایه گذاری پرسود و با منفعت هستید خرید ملک در کشورهای خارجی از جمله امارات و دبی انتخاب خوبی به نظر می رسد. اکنون اگر ثروت زیادی دارید و می خواهید از این ثروت نهایت استفاده را ببرید توصیه ما این است که برای خرید ملک در امارات اقدام کنید. 

آیا ممکن است اطلاعات درست و حسابی در رابطه با خرید ملک در امارات نداشته باشید و در این زمینه نگرانی های سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول کند. اصلا نگران نباشید زیرا ما اینجا هستیم تا به شما در این زمینه کمک کنیم. 

در واقع در این مطلب به اطلاعات مفیدی در رابطه با خرید ملک در امارات و مزایای آن پی خواهید برد بنابراین پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

مزایای خرید ملک در امارات چیست؟

هر سرمایه ‌گذاری قطعاً مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که خرید ملک در امارات هم از این دسته مستثنا نیست چرا که شما می توانید آینده بسیار روشن و خوبی برای خود و عزیزانتان بسازید 

و این تنها با سرمایه گذاری و خرید ملک در امارات امکان پذیر است مواردی که در زیر برای شما عزیزان دسته بندی شده از جمله انواع مزایای خرید ملک در امارات می باشد و میتوانید با مشورت با وکیل ایرانی در امارات کنید، بنابراین توجه شما را به موارد زیر جلب می کنیم:

  1. از مهم ترین مزایای آن این است که امکان خرید ملک در کشوری مدرن و به روز را خواهید داشت.
  2. در امارات هیچ گونه مالیاتی بر درآمد سرمایه گذاری وجود ندارد.
  3. زندگی در چنین کشوری می ‌تواند در کمال آرامش باشد زیرا نرخ جرم و جنایت در آن کم است.
  4. از نظر سیاست های مهم تجاری کاملا قابل قبول می باشد.
  5. به وسیله خرید ملک در امارات می توان اقامت موقت گرفت.

اقامت در امارات با خرید ملک امکان پذیر هست؟!

یکی از روش های اخذ اقامت در امارات خرید ملک می باشد. اگر چه اکنون اخذ شهروندی در آنجا وجود ندارد اما راه حل های زیادی برای گرفتن اقامت مدت دار است. یکی از راه های گرفتن اقامت خرید ملک در دبی و دیگر شهرهای آن است. نکته اینجاست که مدت زمان اقامت بین 2 تا 10 سال است که بر اساس قیمت ملک متفاوت می باشد.

مزایای خرید خانه در امارات و شهر های آن:

خرید ملک برای افراد در امارات مزایای زیادی دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

  1. اقتصاد در حال رشد امارات
  2. کسب درآمد زیاد از اجاره ملک
  3. دریافت ویزای امارات
  4. تحصیل در کشور امارات

قیمت ملک در امارات چقدر است؟!

حتماً می‌ دانید که قیمت ملک در هر کجای این جهان متفاوت است و به موارد مختلفی بستگی دارد ملک در امارات هم از جمله مواردی است که تحت تاثیر بازار قرار گرفته و قیمت آن دچار افزایش و کاهش می شود. 

توجه داشته باشید که شما عزیزان اگر تمایل به خرید ملک در امارات دارید و به منظور گرفتن اقامت این ملک را خریداری می‌کنید باید ارزش آن یک میلیون درهم باشد در حقیقت اگر کمتر از این باشد اقامت این کشور به شما داده نخواهد شد هم چنین یک میلیون درهم باید قیمت ثبت شده در سند باشد و اگر هر تا ۹۰۰ هزار درهم در سند ثبت شده باشد

و اکنون ارزش آن به یک میلیون درهم رسیده باشد باز هم قابل قبول نیست بنابراین شما نیز باید بودجه ‌ای که برای خرید ملک در امارات کنار می ‌گذارید با واحد پول آن برابر باشد.

قیمت اجاره ملک در امارات چقدر است؟!

همانطور که گفتیم قیمت ملک در دبی متفاوت است و میزان اجاره آن نیز بر اساس قیمت آن متفاوت می باشد.

  1. اجاره آپارتمان در مرکز شهر و تک خوابه 1200 دلار
  2. اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر 2300 دلار
  3. اجاره آپارتمان تک خوابه در خارج شهر 850 دلار

نحوه خرید ملک در امارات چگونه است؟!

از مهم ترین توصیه هایی که به هنگام خرید ملک در امارات می شود این است که حواس خود را جمع کنید زیرا افراد سودجو و کلاهبردار در این زمینه زیاد هستند و نباید به هیچ عنوان گول حرف های آن ها را خورد. 

توجه داشته باشید که خرید ملک در امارات باید توسط افراد قابل اعتماد انجام گیرد به همین منظور توصیه می ‌کنیم از وکیل ملکی در امارات کمک بخواهید البته که تخصص خود در زمینه ملک باشد بهتر است. 

در این زمینه برخی مدارک و همچنین بودجه مشخصی مورد نیاز است که باید فراهم شود و تحقیقات وسیعی در زمینه ملک مورد نظر انجام گیرد تا همه چیز طبق قانون و مطابق با قوانین و مقررات کشور به ثبت برسد.

وکیل ایرانی در امارات

مراحل خرید ملک در امارات به چه صورت هست؟

اگر شما هم هستید بدانید مراحل خرید ملک در امارات چگونه است باید خدمتتان عرض کنیم که خرید ملک در این کشور طی سه مرحله انجام می شود مرحله اول مربوط به نوشتن قرارداد است 

که شما ابتدا ملک مورد نظر را انتخاب نموده و جهت خرید قرار ملاقات با فروشنده می گذارید و در حضور او یک قرارداد نوشته و امضا می کنید در مرحله دوم باید پیش پرداختی معادل ۱۰ درصد قیمت واقعی ملک به فروشنده بپردازید که این قانون مطابق با کشور امارات است

و در نهایت در مرحله آخر باید هزینه کامل ملک را بپردازید سپس واگذاری سند به نام خریدار انجام خواهد شد. به همین سادگی شما صاحب ملکی در امارات می شوید.

خرید ملک با کمک وکیل در امارات امکان پذیر هست؟

خرید ملک در امارات متحده عربی می‌تواند فرآیندی پیچیده باشد و در نظر گرفتن خدمات یک وکیل متخصص در این زمینه به شما در حفظ منافع و جلوگیری از مشکلات حقوقی کمک خواهد کرد. برای خرید ملک در امارات، می‌توانید 

با جستجوی منابع آنلاین، مراجعه به دفاتر وکالت، مشاوره از دوستان یا آشنایان و حتی مراجعه به سفارتخانه یا کنسولگری امارات در کشورمان، وکیل مناسب را برای دریافت خدمات حقوقی پیدا کنید. 

چنین وکیلی در بررسی قوانین و مقررات کشور مقصد و بررسی ملک موردنظر شما، نقش مهمی ایفا می‌کند و با شرکت در مذاکرات لازم درباره شرایط خرید ملک و قیمت نهایی آن و تهیه و بررسی قرارداد‌های حقوقی موردنیاز نقش فعالی بر عهده دارد. 

وکیل برای خرید ملک در امارات، یک مشاور حقوقی ملکی خوب در این زمینه است و با تطابق قوانین کشور مقصد و مبدا، می‌تواند به بهترین نحو ممکن قوانین را برای شما شفاف‌سازی کند. به این منظور می‌توانید با سپردن وکالت خود به چنین فردی از یک معامله قانونی لذت ببرید.

سوالات متداول از وکیل ملک در امارات:

امکان خرید ملک در تمام نقاط دبی وجود دارد؟
خیر برای افراد خارجی در تمام نقاط  امکان خرید ملک وجود ندارد. برخی مناطق از قبل مشخص شده است.

حداقل هزینه خرید ملک در امارات چقدر است؟
شاید بتوانید با 400 هزار درهم نیز در امارات خانه بخرید. اما با این مبلغ نمی توانید ویزا دریافت کنید.

میران هزینه زندگی در دبی چقدر است؟
لازم به ذکر است که هزینه زندگی در امارات بسیار بالا است. شاید برای داشتن یک زندگی معمولی در دبی به ماهی 2000 درهم در ماه نیاز باشد.

مشاوره

تلفن تماس :

شبکه های اجتماعی :

پیام بگذارید

مشاوره

تلفن تماس:

شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده