وکیل قرارداد ها کیست؟ هزینه تنظیم قرارداد توسط وکیل چقدر است؟

وکیل قرارداد ها

در حقوق ایران عقد همان قرارداد می باشد. واژه عقد ریشه عربی دارد و به معنی دو گره بهم آمیخته می باشد و از لحاظ قانون مدنی به نظر می رسد که چون بیشتر تعهدات قرارداد های ما از فقه امامیه منبعث شده و از طرف دیگر در فقه، قراردادها با اسمی خاص معین شده اند

پس کلمه عقد در قانون بسیار تصریح شده و به دلیل این موضوع که در قوانین کشور ما افزون بر عقودی که با نام خاص معین شده اند، قراردادهای خصوصی هم تعهد آور می باشند. روش انعقاد و تنظیم کردن قرارداد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و مشاوره حقوقی با وکیل قرارداد ها از مشکلات احتمالی قرارداد جلوگیری میکند.

بسیار هستند قراردادهایی که به دلیل هایی مانند نقص دانش حقوقی و قراردادی لازم، در شیوه تنظیم آن، به بن بست های فراوانی رسیده اند و طرفهای قرارداد را ناگزیر از مراجعه به محاکم قضایی، داوری و … کرده است.

شماره وکیل برای قراردادها و ادرس دفتر جهت مراجعه حضوری:

آدرس دفتر: خیابان صیاد شیرازی جنب اورژانس سابق ساختمان اداری آوا‌ طبقه اول دفتر وکالت موسی الرضا میر

جهت اعطای وکالت به آقای موسی الرضا میر و دریافت مشاوره از ایشان، با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن همراه: 09123829850 تلفن دفتر: 46224091

انواع قرارداد چیست؟

انواع قراردادها بسیار متنوع هستند و به دلیل تنوع زیاد آنها، می‌توان به چند دسته‌بندی اشاره کرد. در زیر، برخی از انواع قراردادها ذکر شده است:

  1. قراردادهای خرید و فروش:
    این قراردادها شامل قراردادهای واگذاری امتیاز بیلبورد، قراردادهای نقل و انتقال سهام و قراردادهای داوری می‌شوند.
  2. قراردادهای اجاره:
    قراردادهای رهن و اجاره، قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای مشاوره بازاریابی از جمله این قراردادها هستند که یک وکیل دعاوی قرارداد می‌تواند به خوبی آن‌ها را تهیه و تنظیم کند.
  3. قراردادهای ملکی:
    تمامی قراردادهای ملکی از جمله خرید و فروش، اجاره و رهن، نقل و انتقالات سرقفلی و غیره به عنوان مهمترین قراردادهای روزانه توسط یک وکیل متخصص قرارداد تهیه و تنظیم خواهد شد.
  4. قراردادهای تجاری:
    این قراردادها شامل قراردادهای سرمایه‌گذاری، قراردادهای نمایندگی، قراردادهای پیش‌فروش و پیش‌خرید، قراردادهای مالی و قراردادهای انتقال سهام هستند.
  5. قراردادهای ساختمانی:
    نوع دیگری از قراردادها که شامل قراردادهای مشارکتی، قراردادهای پیمانکاری و قراردادهای اجاره می‌باشند.
  6. قراردادهای هنری:
    قراردادهای سینمایی و قراردادهای هنری نیز از اهمیت بالایی در حقوقی بودن برخوردار هستند.
  7. قراردادهای مالی:
    قراردادهای تسهیلات بانکی، اعتباری و بیمه‌ای نیز به دلیل اهمیت بالایی که دارند باید توسط یک وکیل قرارداد تنظیم شوند.
  8. قراردادهای دیگر:
    این قراردادها شامل قراردادهای مشاوره حقوقی، قراردادهای تحویل کالا و قراردادهای خدماتی هستند.

به طور کلی، انواع قراردادها بسیار متنوع هستند و بسته به نوع قرارداد، شرایط و مفاد آن متفاوت خواهد بود.

ویژگی وکیل قرارداد ها خوب

فسخ قرارداد چیست؟

شیوه و روش انعقاد و تنظیم کردن قرارداد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. قراردادهای زیادی بوده اند که به خاطر نقص دانش حقوقی و قراردادی لازم، در نحوه تنظیم آن، به مشکل برخورده اند و طرفین را ناگزیر از مراجعه به محاکم قضایی، داوری و … نموده است.

لازم است بدانید که یک قرارداد استاندارد قراردادی می باشد که تحت نظر یک وکیل پایه یک دادگستری در حوزه‌ قراردادهاتنظیم شده است که بتواند فرصت تخلف و سوء استفاده و نقض عهد را از طرفرهای قرارداد مورد نظر بگیرد.

همچنین باید بدانید که تشخیص این که از کدام کانال برای فسخ اقدام شود مهم است ممکن می باشد که در معامله ای هم غبن باشد هم عیب بوده باشد و ممکن می باشد که فسخ به سود فسخ کننده باشد و ممکن است نباشد.

عنوان قرارداد چیست و چه اهمیتی دارد؟

عنوان قرارداد در تعیین کردن شرایط و جو حاکم بر آن قرارداد بسیار مهم می باشد. چون که یکی از نشانه های قصد واقعی طرفرها در انعقاد قرارداد است. قصد واقعی طرفین ممکن می باشد که با عنوان قرارداد متفاوت بوده باشد و در این صورت آن چه که حائز اهمیت خواهد شد

قصد و اراده باطنی و واقعی طرفین می باشد. اما باید بدانید که همیشه اینگونه نمی باشد و ممکن استرکه در برخی از موارد نیز عنوان قرارداد به عنوان قصد واقعی طرفین تلقی شود. در این حالت شرایط حاکم بر آن، شامل کل قرارداد می شود.

متن قرارداد چیست؟

بهتر است بدانید که رکن اصلی هر قراردادی، متن و مفاد آن قرارداد می باشد. چون که در مقام اهمیت گذاری، اهمیت متن قرارداد، به مراتب بالاتر و بیشتر از عنوان قرارداد می باشد. چون که قصد اصلی طرف های قرارداد، در متن قرارداد کامل تر و با جزییات بیشتری گفته شده است.

بعضا ممکن است که عنوان قرارداد اجاره قید شده باشد، اما متن قرارداد حاکی عقد بیع بوده باشد. در این صورت، متن قرارداد ملاک عمل و حکم برای دادگاه قرار گرفته و مبنای توافق در نظر گرفته خواهد شد.

داوری در اختلاف های مربوط به قراردادها

بعضی از اوقات دو طرف یک قرارداد، به ویژه در قراردادهای تجاری، به ادله مختلف و متعددی تمایلی به قضایی کردن اختلافات خودشان ندارند. بهترین روش حل و فصل اختلاف های قراردادی، رجوع کردم به داوری یک وکیل قرارداد ها است.

این نشان دهنده تدبیر شما می باشد که به جهت حل و فصل اختلاف خودتان با طرف قرارداد، شرط داوری کنید و یا اختلاف ایجاد شده خویش را به داوری یک وکیل قرارداد به عنوان داور مرضی‌الطرفین و یا حتی به وکیل داوری اختصاصی خود ارجاع بدهید.

بهترین وکیل قرارداد در تهران کیست؟

وکیل قرارداد در تهران، وکیلی است که قادر است یک قرارداد محکم از نظر حقوقی را تنظیم نماید و به راحتی راهکارهای مناسب حقوقی را برای این کار ارائه دهد. وکیل قرارداد نیز به عنوان یک وکیل با تجربه، باید با انواع قراردادها سرو کار داشته باشد و بتواند به موکلان خود در تدوین قراردادهای مختلف کمک کند.

وکیل تنظیم قرارداد می‌تواند در تنظیم قراردادهای تجاری، قراردادهای خرید و فروش، قرارداد اجاره و قراردادهای مشارکتی به موکلان خود مشاوره حقوقی ارائه دهد و یا نمایندگی حقوقی آن‌ها را به عهده بگیرد. در نظر داشته باشید که هرگونه بی‌توجهی به قوانین و مقررات حقوقی در تهیه و تنظیم قراردادهای مختلف می‌تواند

شما را در دام مشکلات و دعاوی حقوقی بیندازد، از این رو ارتباط با وکیل متخصص تنظیم قرارداد از اهمیت بالایی برخوردار است. وکیل قرارداد ها در تهران، فردی است که با تمامی انواع قراردادهای حقوقی آشناست و در زمینه‌های حقوقی مختلفی می‌تواند فعالیت داشته باشد.

مشاوره

تلفن تماس :

شبکه های اجتماعی :

پیام بگذارید

مشاوره

تلفن تماس:

شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده