تهران- خیابان ولیعصر، قبل از میدان ونک، جنب پل همت، کوچه سیدالشهدا، پلاک۴، واحد ۱

بهترین وکیل در تهران

وکیل در تهران کیست؟ چه خدماتی را ارائه میدهد!

 

وکیل در لغت برگرفته از «وکّلَ» به معنای اعتماد داشتن و تکیه کردن است. طبق این تعریف، وکیل کسی است که موکّل می‌تواند بر او اعتماد کند. واژه‌ی وکیل دو معنا دارد. در معنای نخست، به شخصی که از دیگری وکالت دارد و با او قرارداد وکالت را منعقد کرده، وکیل می‌گویند. 

مانند زمانی که زوج به زوجه وکالت در طلاق می‌دهد یا فردی جهت انجام امور بانکی خود، شخص دیگری را به عنوان وکیل انتخاب می‌کند. آن‌چه که امروزه در عرف به عنوان وکیل شناخته می‌شود، وکیل قضایی است.

 وکلای رسمی دادگستری که پس از قبولی در آزمون وکالت و گذراندن کارآموزی موفّق به اخذ پروانه‌ی وکالت می‌شوند، به عنوان وکیل انجام امور حقوقی و وکالت سایر افراد را به عهده می‌گیرند.

همان‌طور که انتخاب بهترین پزشک و معلّم خصوصی دغدغه‌ی بسیاری از ما است، برای افراد ساکن در تهران یا حتی شهرستان‌های کوچک که دارای مشکلات حقوقی هستند، انتخاب وکیل اهمیّت زیادی دارد. 

اگر فکر می‌کنید انتخاب وکیل در تهران کار سخت و پرزحمتی است، اجازه دهید خط قرمز بزرگی روی افکارتان بکشیم! برای پیدا کردن وکیل در تهران، قبل از هرچیز از تخصص و سابقه‌ی وکیل مطمئن شوید. 

وکیل دارای کارنامه‌ی درخشان کاری که در انواع امور ملکی، خانواده، تجارت و… سررشته دارد، بهترین وکیل در تهران است که می‌‌توانید برای مشاوره یا انجام وکالت به او مراجعه کنید. 

مشاوره با وکیل در تهران

قبول وکالت توسط وکیل متخصص

پیگیری وکیل تا مرحله نهایی

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک تهران کیست و چگونه عمل می‌کند؟

 

وکیل پایه یک از جمله وکلای سرشناس کانون یا مرکز وکلا است که پس از کسب نمره‌ی قبولی در آزمون وکالت، وارد دوره‌ی کارآموزی شده است. این شخص به مدت دو سال نزد وکیل پایه یک تحت عنوان کارآموز کسب تجربه کرده و بعد از انجام مراحل و آزمون‌های متعدد، موفّق به اخذ پروانه‌ی وکالت شده است. وکلای پایه یک به عنوان وکلای باسابقه و متخصص، دقّت‌نظر فوق‌العاده‌ای بر دعاوی دارند. این دسته از وکلا دارای معلومات حقوقی بالا و فن سخنوری بی‌نظیری هستند. شناخت قوانین دستگاه‌های قضایی و نظارت دقیق بر روند رسیدگی پرونده از دیگر ویژگی‌های وکیل پایه یک تهران است تا از روش مطمئن و سریع، برحق بودن موکّل را ثابت ‌کند.

خدمات تخصصی وکیل در تهران

وکیل ملکی

وکیل کیفری

وکیل خانواده

وکیل حقوقی

وکلای متخصص ما

‎⁨وکلای متخصص ما

معرفی و بررسی وکیل زن در تهران

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان جزو بهترین وکلای تهران بوده و از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن با توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای متخصص در جرایم کیفری و دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور وکالت انجام می‌دهند.

Expertise and skills of the best lawyer in Tehran


برخی از خدمات مهم ملکی بهترین وکیل در تهران خانم فاطمه میر

الف) وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از

  1. سرقفلی
  2. مصادره اموال
  3. وصیت و ارث
  4. دعاوی شهرداری
  5. کمیسیون ماده صد شهرداری
  6. تخلیه ملک تجاری و مسکونی
  7. الزام به تنظیم سند
  8. خلع ید
  9. فسخ و ابطال قرارداد
  10. اختلافات پیمانکاری
  11. مشارکت در ساخت
  12. تقسیم ترکه «مهر و موم ترکه»
  13. فروش و تقسیم اموال وراثتی
  14. دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی
  15. کلیه دعاوی ایرانیان خارج از کشور

حوزه فعالیت و دایره اختیارات وکیل در تهران

وکیل در تهران باتوجه به تخصص و مهارتی که دارد، می‌تواند در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری یا برخی از آن‌ها، در زمینه‌ی مشاوره یا اخذ پرونده مشغول فعالیت باشد. از سوی دیگر مطابق با مواد 663 و 667 قانون مدنی وکیل اختیاراتی نیز دارد که از جانب موکّل تعیین می‌شود. بنابراین حق ندارد خارج از آن‌چه که موکّل به او اختیار داده است، عمل کند.

4 وظایف مهم یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل در تهران موظف است به مفاد وکالت‌نامه پای‌بند باشد و در حدود اختیاراتی که موکل به او داده است، عمل کند. موارد زیر را می‌توان وظایف وکیل در تهران دانست:

1. مشاوره و راهنمایی موکل:
وکیل موظف است به موکل خود مشاوره داده و روش‌های کارآمد جهت پیشبرد پرونده را به او ارائه دهد. 

2. تنظیم دادخواست، شکوائیه و لوایح:
از آن‌جا که موکّل دانش حقوقی ندارد، از مهم‌ترین وظایف وکیل در تهران تنظیم دادخواست، شکوائیه و لوایح مرتبط با پرونده به صورت اصولی و بدون نقص است.

3. حضور در جلسات دادرسی:
جز در موارد عذر مانند ابتلای وکیل به بیماری مانع حرکت یا فوت خویشاوندان درجه یک، وکیل همواره باید در جلسات دادرسی حاضر شده و از پرونده‌ی موکّل دفاع کند. 

4. رساندن ابلاغ به موکل و بررسی آن‌:
‌از جمله وظایف وکیل در تهران آن است که ابلاغیه‌ها را به اطلاع موکّل برساند. بررسی ابلاغیه و تمهیدات لازم نیز از دیگر وظایف وکیل است.

6 مزایای وکالت به وکیل در تهران

انتخاب شایسته‌ترین وکیل در تهران این فرصت را به موکّل می‌دهد تا از سریع‌ترین راه از حق خود دفاع کند. دفاع از حق، مهم‌ترین مزیّت اخذ وکیل در تهران است. ناگفته نماند اخذ وکیل در تهران مزایای دیگری نیز دارد:

  1. آشنایی موکل با جزئیات رسیدگی
  2. کسب راهنمایی و مشاوره از وکیل
  3. جلوگیری از خسارت دیدن موکل
  4. تسریع روند پرونده
  5. تنظیم اصولی لایحه و دادخواست
  6. جلب نظر مقام قضایی

مهمترین ویژگی‌های بهترین وکیل تهران

تجربه، تخصص کافی و تسلّط بر امور قضایی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین وکیل تهران است که باعث پیشبرد سریع پرونده‌ در دادگاه می‌شود.

بهترین وکیل کسی است که در محاکم قضایی حاضر شده و ضمن ارائه‌ی مستندات، به درستی از موکّل دفاع کند.

فن بیان قوی و زبان بدن مناسب نیز دو ویژگی مهمّ دیگر نزد مرجع قضایی است که تأثیر زیادی در تغییر جریان پرونده دارد.

بهترین وکیل تهران باید چه مشخصات و ویژگی‌هایی داشته باشد؟

همان‌طور که گفتیم، مسلط بودن بر قوانین و ضوابط، فن بیان قوی، زبان بدن مناسب و پیگیری مداوم از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در بهترین وکیل تهران قابل مشاهده است. سایر مشخصات وکلای زبده و ماهر تهران عبارت است از:

  1. اطلاع‌رسانی به موکّل
  2. داشتن وقت و حوصله‌ی کافی
  3. صبر و پشتکار زیاد
  4. ارائه‌ی دفاعیات درست
  5. گردآوری ادّله و مدارک کافی
  6. روابط عمومی بالا
  7. داشتن قدرت مذاکره 
  8. قدرت متقاعدسازی 
  9. توانایی تجزیه و تحلیل 
  10. رازداری و امانت‌داری

ویژگی های بهترین وکیل استان تهران

وکیل پایه یک دادگستری چه فرقی با وکیل پایه دو دادگستری دارد؟

سابقاً وکیل پایه یک و وکیل پایه دو مفهومی شناخته شده بود که مطابق آن وکلا به دو گروه تقسیم می‌شدند. به طور کلی عوامل مختلفی مانند مرجع صدور پروانه، مدت دوره‌ی کارآموزی و میزان دانش حقوقی در نامیدن وکیل به عنوان وکیل پایه یک یا پایه دو تأثیرگذار است. 

وکیل پایه یک، پذیرفته شده‌ از کانون وکلای دادگستری است که ضمن داشتن معلومات حقوقی فراوان و گذراندن مراحل دشوار کارآموزی، بر کرسی وکالت تکیه زده است. این وکیل اعتبار و اختیار بیشتری نسبت به وکیل پایه دو دارد. 

وکیل پایه یک می‌تواند در تمامی دعاوی حقوقی، ملکی و ثبتی ورود کرده و آن‌ها را بپذیرد. اما وکیل پایه دو که دارای پروانه‌ی وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه است، در پذیرش دعاوی محدودیت دارد.

این وکیل مجاز به پذیرش برخی دعاوی حقوقی می‌باشد. در حال حاضر این تقسیم‌بندی در نظام حقوقی ما بی‌معناست و تمام وکلا تحت عنوان وکلای پایه یک شناخته می‌شوند. 

مزایای مشاوره تخصصی با بهترین وکیل در تهران چیست؟

بدیهی است که بهترین وکیل در تهران چندین جلسه مشاوره تخصصی با موکل خود برگزار می‌کند تا ضمن راهنمایی، موکل را از جزئیات رسیدگی به پرونده آگاه کند و ابلاغیه‌ها را به اطلاع او برساند.‌ بی‌شک موکّل به تنهایی و بدون اخذ مشاوره تخصصی قادر به انجام امور نیست. 
اگر شما نیز در مقام دفاع از حق خود هستید اما راه آن را نمی‌دانید، مشاوره تخصصی با بهترین وکیل در تهران را دست کم نگیرید. اگر در انتخاب وکیل دچار اشتباه شوید، امکان رد دعوا یا عدم رسیدگی به آن به دلیل خطای وکیل وجود دارد. چه بسا که مراجعه به وکیل دیگر نیز نتواند مشکل‌تان را حل کند. از این رو وکلای باسابقه که تسلّط کافی بر قوانین و رویه‌های قضایی دارند را اولویت قرار دهید و حتماً از مشاوره تخصصی آنان استفاده کنید تا نتیجه‌ی دلخواه‌تان را بگیرید.

ادرس دفتر وکیل در تهران جهت مراجعه حضوری

تهران- خیابان ولیعصر، قبل از میدان ونک، جنب پل همت، کوچه سیدالشهدا، پلاک۴، واحد ۱

اهمیت انتخاب بهترین وکیل در تهران در امور پرونده‌های حقوقی

باتوجّه به اینکه پرونده‌های حقوقی در دو دسته‌ی مالی و غیر مالی قرار دارند و دعاوی متعددی را شامل می‌شوند، نیازمند صرف وقت و مشورت با وکیل متخصص هستند. اگر به تعدد امور حقوقی و زمان‌بر بودن‌شان، انتخاب وکیل کم‌تجربه را نیز اضافه کنیم، نتیجه چیزی نیست که انتظارش را دارید. این‌جاست که به اهمیّت انتخاب بهترین وکیل در تهران برای امور حقوقی پی می‌برید. 
برای این کار باید وکیلی را انتخاب کنید که به قوانین و ضوابط روز آشنا باشد. همچنین تجربه، پیگیری مستمر و مهارت کافی برای رسیدگی به پرونده‌های حقوقی را داشته باشد.

مواردی که وکیل پایه یک دادگستری حق وکالت ندارد!

استئنائاتی که حق وکالت را از وکیل سلب می‌کنند، عبارت‌اند از:

1. اولین مورد: نداشتن قرابت نسبی یا سببی وکیل یا زوجه‌ی او با دادرس، دادستان، بازپرس یا دادیار

چنانچه وکیل یا همسر او قرابت نسبی (مانند خواهر و برادری) یا سببی (مانند برادر زن و…) تا درجه‌ی سوم از طبقه‌‌ی دوم با اشخاص مذکور داشته باشد، از پذیرش وکالت ممنوع است.

2. دومین مورد: عدم پذیرش وکالت طرف مقابل یا شخص ثالث پس از اتمام وکالت

قبول وکالت وکیل پس از استعفاء، پایان وکالت و یا عزل شدن، نسبت به طرف مقابل یا شخص ثالث در همان موضوع علیه موکّل سابق خود ممنوع است.

3. سومین مورد: وکالت نسبت به موضوع اظهارشده‌ی سابق

وکیل از قبول وکالت در موضوعی که سابقاً به واسطه‌ی سمت قضایی یا داوری کتباً در آن اظهار عقیده کرده ممنوع است.

وکلای محاکم کیفری تهران

حق الوکاله و هزینه های وکیل در تهران به چه صورت هست؟

در مورد پرداخت هزینه‌های وکیل که «حق الوکاله» نام دارد، هنگام انعقاد قرارداد وکالت صحبت می‌شود. حق الوکاله تنها دستمزد وکیل نیست و مواردی از جمله تمبر مالیاتی وکیل یا در صورت نیاز ایاب و ذهاب و هزینه‌های سفر وکیل را شامل می‌شود. از آن‌جا که امور حقوقی گستردگی زیادی دارند، نباید پیچیدگی پرونده‌ی ملکی را با سختی‌ پرونده‌های حقوقی مقایسه کرد. 
بنابراین نمی‌توان حق الوکاله مشخصی تعیین کرد یا میزان حق الوکاله تمام وکلا را یکسان دانست. در مجموع عوامل مختلفی مانند نوع دعوا، پیچیدگی پرونده، زمان رسیدگی به دعوا، هزینه‌های حقوقی و… بر مقدار حق الوکاله تأثیر دارد. در این بین نباید شهرت و تخصص وکیل را فراموش کرد. بدون شک هرچه وکیل سرشناس و زبده باشد، شانس پیروزی موکل بیشتر است.

جمع بندی:
ما در مطالب این صفحه در رابطه با وکیل در تهران سخن گفتیم و در این باره اطلاعات مفید به شما همراهان گرامی ارائه نمودیم و اینک در انتها امیدواریم مطالب این صفحه برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

سوالات متداول از وکیل در تهران

در این قسمت به برخی از سوالات متداول شما همراهان عزیز پاسخ دادیم:

در چه زمینه‌هایی می‌توان از وکیل در تهران کمک گرفت؟
یک وکیل متخصص در تهران می‌تواند در زمینه‌های مختلف حقوقی، از جمله موارد ذیل به شما یاری برساند:

1. دعاوی حقوقی و کیفری: 
وکیل می‌تواند در تنظیم شکواییه، دفاع از شما در دادگاه، و پیگیری پرونده شما در مراجع قضایی یاری‌گر شما باشد.

2. امور ملکی و قراردادها: 
وکیل می‌تواند در تنظیم و بررسی قراردادهای ملکی، املاک و مستغلات، و حل و فصل دعاوی مربوط به املاک به شما کمک کند.

3. دعاوی خانواده: 
وکیل می‌تواند در دعاوی مربوط به طلاق، حضانت فرزند، مهریه، و نفقه به شما مشاوره حقوقی ارائه دهد و از حقوق شما در مراجع قضایی دفاع کند.

4. دعاوی تجاری:
وکیل می‌تواند در تنظیم قراردادهای تجاری، حل و فصل دعاوی بین شرکا، وصول مطالبات، و امور مربوط به ثبت شرکت‌ها به شما یاری برساند.

5. امور ثبتی: 
وکیل می‌تواند در امور مربوط به ثبت اسناد و املاک، فک رهن، و اخذ سند مالکیت به شما کمک کند.

6. امور مهاجرتی :
وکیل می‌تواند در امور مربوط به اخذ ویزا، اقامت، و تابعیت به شما مشاوره حقوقی ارائه دهد.

چگونه می‌توان یک وکیل خوب در تهران پیدا کرد؟
ما در این صفحه یکی از بهترین وکلای تهران یعنی سرکار خانم فاطمه میر را به شما معرفی نمودیم و در رابطه با میزان مهارت و تجربه و سابقه ایشان اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دادیم اینک اگر می‌خواهید نسبت به اخذ وکیل خوب در تهران اقدام کنید، پیشنهاد ما به شما فاطمه میر است.

در هنگام انتخاب وکیل در تهران به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  1. در هنگام انتخاب وکیل در تهران، به نکات زیر توجه کنید:
  2. سابقه و تجربه وکیل:  وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه مورد نظر شما سابقه و تجربه کافی داشته باشد.
  3. اخلاق حرفه‌ای و تعهد وکیل:  وکیلی را انتخاب کنید که به اصول اخلاقی پایبند باشد و به تعهدات خود در قبال شما عمل کند.
  4. هزینه وکیل: قبل از انتخاب وکیل، در مورد حق الوکاله و نحوه پرداخت آن با وکیل به توافق برسید.
  5. ارتباط وکیل با موکل: وکیلی را انتخاب کنید که با شما تعامل و همکاری خوبی داشته باشد و به طور مرتب شما را از روند پرونده مطلع کند.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

پیام بگذارید

مشاوره

تلفن تماس :

شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده