وکیل رابطه نامشروع—مشاوره تخصصی در خیانت زوج ⚖️

وکیل رابطه نامشروع

یکی از جرم‌هایی که امروزه افزایش چشم‌گیری در جوامع داشته، برقراری رابطه نامشروع است. در چنین پرونده‌هایی کمک گرفتن از بهترین وکیل رابطه نامشروع می‌تواند تاثیر بسیاری در نتیجه و رای نهایی دادگاه داشته باشد. 

رابطه نامشروع در مقابل رابطه مشروع قرار می‌گیرد و منظور از آن برقراری رابطه جنسی بین زن و مرد نامحرمی است که مرز‌های قانونی و شرعی را رد کرده و خارج از حدود متعارف بین‌شان رابطه برقرار شده باشد. 

در قوانین مجازات اسلامی برای ارتکاب جرم روابط نا مشروع حداکثر 99 ضربه شلاق، حبس و غیره در نظر گرفته شده؛ البته قابل ذکر است اگر رابطه نا مشروع با عنف یا اکراه انجام شود، فقط اکراه کنند به مجازات محکوم می‌شود.

در ادامه به توضیح کامل‌تری پیرامون روابط نا مشروع و تاثیر همراهی وکیل در چنین پرونده‌هایی پرداخته‌ایم. اگر شما به دنبال جواب برای پاسخ به پرسش‌های خود پیرامون روابط نا مشروع هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم به وکیل متخصص مراجعه کنید.

شماره وکیل رابطه نامشروع و ادرس دفتر جهت مراجعه حضوری

آدرس دفتر: خیابان صیاد شیرازی جنب اورژانس سابق ساختمان اداری آوا‌ طبقه اول دفتر وکالت موسی الرضا میر

جهت اعطای وکالت به آقای موسی الرضا میر و دریافت مشاوره از ایشان، با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن همراه: 09123829850 تلفن دفتر: 46224091

رابطه نامشروع چیست؟

در قانون مجازات اسلامی ایران، رابطه نامشروع به معنای برقراری رابطه جنسی بین زن و مردی که بین آن‌ها علقه زوجیت نباشد، تعریف شده است. یعنی زن و مردی که ازدواج نکرده باشند یا ازدواج آن‌ها به هر دلیلی منحل شده باشد؛ اگر رابطه جنسی با یکدیگربر قرار کنند، مرتکب جرم رابطه نامشروع شده‌اند. 

در پرونده‌های رابطه نامشروع؛ ضروری بوده افراد قبل از هرگونه اقدامی به وکیل رابطه نامشروع با تجربه مراجعه کنند. وکیل با تجربه در این زمینه از تمامی قوانین این جرم آگاه بوده و می‌تواند به افراد در احقاق حق خود در دادگاه کمک شایانی بکند. 

رابطه نامشروع می‌تواند در هر مکانی از جمله در اماکن خصوصی یا عمومی اتفاق بیافتد؛ همچنین، لازم نیست که رابطه جنسی کامل انجام شود؛ بلکه هرگونه تماس بدنی یا رفتاری که جنبه جنسی داشته باشد، می‌تواند مصداق رابطه نامشروع باشد.

بهترین وکیل رابطه نامشروع کیست؟

وکیل رابطه نامشروع، وکیلی است که در زمینه جرائم جنسی، به ویژه جرم رابطه نامشروع، تخصص و تجربه دارد و با قوانین و مقررات مربوط به این جرم؛ مانند: مواد قانونی، رویه قضایی، نظریات حقوقی، تبصره‌های اعمال شده و غیره آشنایی کامل دارد؛ همچنین، می‌تواند در پرونده‌های رابطه نامشروع، دفاع موثری از موکل خود در دادگاه ارائه بدهد.

در کشور ایران، به دلیل اهمیتی که خانواده در دین اسلام دارد، قانون خانواده یکی از کامل‌ترین و سخت‌گیرترین قوانین شناخته شده است. در این قانون، حفظ پایه و اساس خانواده بسیار مهم بوده و هرگونه حرکت کوچکی که باعث سستی پایه خانواده شود، می‌تواند 

سخت‌ترین مجازات‌ها را برای شخص مجرم به همراه داشته باشد؛ با این وجود بهترین وکیل رابطه نامشروع در این راستا می‌تواند با تکیه براطلاعات قانونی و تخصص‌اش از حقوق موکلش مراقبت کند و بهترین نتیجه را از دادگاه برای او به دست آورد.

ماده 637 قانون مجازات اسلامی درخصوص رابطه نامشروع

ماده 637 قانون مجازات اسلامی به شرح زیر است:

هرگاه زن و مردی که بین آن‌ها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه شوند، به شلاق تا نود و نه ضربه محکوم خواهند شد؛ بنابراین، رابطه نامشروع به عمل و رفتاری گفته می‌شود که با ارزش‌ها و هنجار‌های جامعه هماهنگ نیست و منافی عفت عمومی می‌باشد. در چنین شرایطی مراجعه به وکیل برای فرد متهم به این جرم ضروری است.

 با توجه به صراحت ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، برای اینکه شخص به جرم رابطه نامشروع محکوم شود؛ حداقل باید زن و مرد نامحرم در یک مکان خلوت جمع شوند و عمل فیزیکی و لمسی غیر از زنا انجام دهند. 

منظور از اعمال منافی عفت غیر زنا، هر نوع رابطه جنسی ای است که به مواقعه نگراند؛ بدیهی بوده که رابطه جنسی مذکور باید مادی و فیزیکی باشد؛ به عبارت دیگر، باید عمل فیزیکی و لمسی غیر از زنا انجام شود تا شخص متهم به جرم رابطه نامشروع به حساب آید.

روابط نامشروع؛ علاوه به همراه داشتن مجازات قانونی، می‌تواند طبعات غیر قابل جبران دیگری؛ همانند: طلاق، محرومیت از حقوق مالی و ارث، بارداری ناخواسته و غیره نیز داشته باشد؛ از این رو پیشنهاد می‌کنیم در هنگام رو به رو شدن با چنین مشکلی حتما به وکیل خوب مراجعه کنید.

کدام دعاوی در گروه جرایم جنسی هستند؟

رابطه نامشروع ممکن است بین زن و مرد، مرد با مرد، زن با زن رخ بدهد؛ اما در مواردی که یکی از طرفین راضی به ارتکاب چنین عمل زشتی نباشد، فعل تجاوز جنسی رخ داده است. تجاوزجنسی شدید‌ترین جرم در حوزه جرائم جنسی به حساب می‌آید. 

تجاوز می‌تواند نسبت کودکان، زنان و حتی مردان رخ بدهد؛ در مواقع زیادی افراد سوء استفاده‌گر برای رسیدن به هدفشان دست به اقدامات غیر انسانی ای؛ همچون: تهدید، کتک زدن، تهدید با چاقو و اسلحه و غیره می‌زنند.

از جمله جرائم جنسی دیگر می‌توان به مواردی همچون: اغفال زنان؛ دزدین فرد با نیت تجاوز، تجاوز در هنگام مستی، تجاوز به کودکان، اغفال دختران نوجوان با وعده‌های دوروغین و غیره اشاره کرد. 

اگر شما از جلمه افرادی هستید که مورد آزار جنسی قرار گرفته، باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وکیل رابطه نا مشروع عالی مراجعه و با همراهی وکیل اقدام به شکایت کنید. ارتکاب جرم رابطه نا مشروع؛ علاوه بر ایجاد بی نظمی و رواج فساد جنسی در جامعه، باعث آسیب جدی به عواطف انسانی شده وبه ایجاد مشکلات روحی برای افراد می‌انجامد؛ از این رو در قانون مجازات اسلامی برای ارتکاب این جرم، مجازات‌های غیر قابل گذشتی تعیین شده است.

تخفیف های مجازات رابطه نامشروع:

از جمله تخفیف های مجازات رابطه نامشروع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عفو و گذشت شاکی پرونده
  2. اقرار و شهادت متهم هنگام رسیدگی به پرونده
  3. وجود شریک در جرم و نقش کمرنگ متهم در این جرم
  4. همکاری فرد متهم برای شناسایی شرکا
  5. آسیب وارد شده به فرد بزه دیده کم باشد
  6. وضعیت خود متهم مانند سن بالا و نداشتن سابقه

هرچند که داشتن شرایط بالا موجب تخفیف در جرم رابطه نامشروع می شود اما هرگز مجازات آن بخشیده نمی شود

چرا از وکیل متخصص رابطه نامشروع استفاده کنیم؟

مشاوره با وکیل متخصص در حوزه رابطه نامشروع به شما کمک خواهد کرد تا درک بهتری نسبت به این مورد داشته باشید و بر اساس شرایط پرونده‌تان بهترین اقدامات را انجام دهید.

وکیل فردی است که برای فعالیت در چنین پرونده‌هایی به صورت تخصصی آموزش دیده و سعی دارد تا با استفاده از علم‌اش به خوبی پرونده را بررسی کند و نتیجه‌ای مطلوب برای موکلش به دست آورد.

مجازات رابطه نامشروع چیست؟

با استناد به ماده ۶۳۲ قانون مجازات اسلامی، هرگاه زن و مردی که بین آن‌ها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل (بوسیدن) یا مضاجعه (همبستری و همخوابگی) شوند به شلاق تا ۹۹ ضربه محکوم می‌شوند.

اگر عمل با عنف و اکراه باشد، فقط اکراه‌کننده تعزیر می‌شود. مجازات رابطه نامشروع در قانون مجازات اسلامی تعزیری بوده؛ به عبارتی مجازات حدی نیست.

 وکیل با تجربه، می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری ممباب تعزیری بودن مجازات روابط نامشروع برای موکلش ارائه بدهد؛ اما تعزیری بودن حکم رابطه نامشروع یعنی این مجازات توسط قانون‌گذار به صورت مشخص تعیین نشده است 

و دادگاه می‌تواند با توجه به شرایط، اوضاع و احوال، مجازات را تعیین کند. حداکثر مجازات رابطه نامشروع، ۹۹ ضربه شلاق است؛ اما دادگاه می‌تواند در مواردی که رابطه نامشروع جنبه علنی داشته، مجازات را تا دو ماه حبس یا تا ۷۴ ضربه شلاق افزایش دهد.

هنگامی که شما درگیر پرونده‌های کیفری هستید؛ ضروری بوده به وکیل مراجعه کنید. یکی از وظایف وکیل ، آگاه کردن موکل از مجازات‌های جرم مرتکب شده است. رابطه نامشروع می‌تواند آثار دیگری نیز داشته باشد؛ به عنوان مثال، ممکن است موجب حق طلاق برای یکی از زوجین شود. 

در صورتی که یکی از زوجین مرتکب رابطه نامشروع شود، زوج دیگر می‌تواند با ارائه دادخواست به دادگاه، درخواست طلاق کند همچنین می‌تواند موجب سوء سابقه نیز شود؛ حتی در برخی موارد در صورت محکومیت ، فرد محکوم ممکن است در آینده در برخی موارد دچار محدودیت شود. به عنوان مثال، ممکن است از استخدام در برخی مشاغل دولتی محروم شده یا اگر در موسسه دولتی ای مشغول به کار است، از آن شغل اخراج شود.

مجازات‌های رابطه نامشروع در صورت که علنی شوند و جنبه عمومی پیدا کنند، مجازات‌های فوق الذکر با دستور قاضی می‌توانند تشدید شوند؛ از این رو در اثبات بی گناهی‌تان در دادگاه، وکیل رابطه نامشروع عالی بهترین کمک به شما خواهد بود.

حکم رابطه نامشروع برای زن

در صورتی که زن شوهردار و مرد متاهل به رابطه نامشروع بپردازند و جرم آن‌ها اثبات شود، براساس ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی به تحمل ۹۹ ضربه شلاق محکوم خواهند شد؛ اما در صورتی که جرم زن اثبات شود جرم او به عنوان نشوز به شمار می‌رود و به او نفقه تعلق نمی‌گیرد؛ با این حال، مهریه باید به او پرداخت شود؛ 

به عبارت دیگر، در صورتی که زن شوهردار به رابطه نامشروع بپردازد، می‌تواند از شوهر خود مهریه دریافت کند، اما نمی‌تواند از او نفقه نیز خواستار شود.

مجازات رابطه نامشروع از جمله مجازات‌های تعزیری غیر قابل گذشت به شمار ‌می‌روند و بر اساس نظر قاضی میزان و حدود این مجازات‌ها تعیین می‌شود؛ از این رو پیشنهاد می‌شود در هنگام رو به رویی با چنین پرونده‌هایی به سراغ وکیل متخصص بروید؛ 

حتی اگر امکان مراجعه حضوری شما به وکیل نبود می‌توانید با پیدا کردن شماره وکیل رابطه نامشروع، با آن ارتباط گرفته و مشاوره‌های حقوقی مورد نیاز را از ایشان دریافت کنید.

مشاوره حقوقی رابطه نامشروع

امروزه در جامعه ما یکی از پرونده ‌های مهم و رایج در دادگاه ها پرونده های مربوط به رابطه نامشروع است. این جرم یکی از مهم ترین و پر چالش ترین و حساس ترین موضوعاتی که همیشه مطرح بوده است و بحث‌ های زیادی را پیرامون خود ایجاد کرده است. در شرع مقدس اسلام حدود و ضوابط رابطه بین زن و مرد تعیین و مشخص شده است و انجام هرنوع اعمال خلاف آن را نهی کرده است.مشاوره حقوقی با وکیل کمک زیادی به شما خواهد کرد از طرف دیگر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نیز  برگرفته از شرع اسلام است و ریشه فقهی دارد در همین جهت گام برداشته است.

ادله اثبات رابطه نامشروع چگونه است؟

اثبات رابطه نامشروع کاری بسیار مهم و پیچیده است؛ پس در نتیجه باید در این زمینه دقت لازم به عمل آید و نباید از روی تردید و عدم اطلاعات کافی چنین اتهامی را نسبت به شخصی مطرح کرد؛

چون که ممکن است مصداق قذف (دادن نسبت زنا یا لواط به کسی) و تهمت واقع شود و مجازات قانونی در پی داشته باشد. قانون‌گذار در ماده ۶۳۲ قانون مجازات اسلامی، ادله اثبات رابطه نامشروع را به شرح زیر بیان کرده است.

  1. قرار متهم
  2. شهادت دو مرد عادل
  3. علم قاضی

اقرار متهم، قوی‌ترین دلیل اثبات رابطه نامشروع است. اقرار باید از روی قصد و اختیار صورت پذیرد و تحت اکراه یا تهدید نباشد. وکیل عالی می‌تواند با تکیه بر دانش و تجربه‌ای که دارد شما را دراقرار گرفتن از متهم یاری کرده؛ علاوه بر آن می‌تواند راه حل‌های قانونی جهت اثبات ادعای خود در دادگاه را نیز در اختیار شما بگذارد؛

علاوه بر اقرار متهم، شهادت دو مرد عادل نیز یکی دیگر از ادله اثبات رابطه نامشروع است. شهود باید عادل و مطلع بر وقوع رابطه نامشروع باشند. علم قاضی نیز یکی دیگر از ادله اثبات رابطه نامشروع است.

علم قاضی عبارت است از: یقین یا اطمینان قاضی به وقوع جرم بر اساس دلایل و قرائن موجود در پرونده.

در کنار ادله مذکور، سایر دلایل و قرائن موجود در پرونده نیز می‌توانند به عنوان اماره اثبات رابطه نامشروع مورد استناد قرار گیرند؛

برای همین حضور وکیل با تجربه در چنین پرونده‌هایی برای گرد‌آوری مدارک ضروری است؛ از جمله این دلایل و قرائن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مکالمات و پیام‌های تلفنی بین متهمان
  2. عکس‌ها و فیلم‌های موجود از متهمان
  3. آثار و علائم موجود در بدن متهمان
  4. شهادت مطلعان
  5. و غیره

در صورتی که شاکی خصوصی برای اثبات رابطه نامشروع به دادگاه مراجعه کند، دادگاه باید با بررسی ادله و قرائن موجود در پرونده، حکم مقتضی را صادر کند؛

لازم به ذکر است که رابطه نامشروع بین زن و مردی که با یکدیگر رابطه زوجیت دارند، زنا محسوب می‌شود و مجازات آن متفاوت از رابطه نامشروع است.

شما می‌توانید برای اطلاع از تفاوت جرم زنا و رابطه نامشروع به بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران مراجعه کنید.

شرایط تحقق جرم رابطه نامشروع چیست؟

برای تحقق جرم رابطه نامشروع باید بین طرفین رابطه زوجیت وجود نداشته باشد، این موضوع یعنی این که در هنگام انجام روابط عاشقانه و منافی عفت با هم نسبت زن و شوهر نداشته باشند؛ حتی به صورت موقت یا صیغه؛

پس اولین شرط نداشتن رابطه زوجیت و نامحرم بودن است و از شرایط دیگر تحقق جرم این می‌باشد که طرفین باهم روابط منافی عفت و عاشقانه مانند تقبیل و مضاجعه غیر زنا داشته باشند؛ در این صورت هر رابطه‌ای رابطه نامشروع محسوب نمی‌شود.

نحوه شکایت از جرم رابطه نامشروع چگونه است؟

قبل از هر گونه اقدام برای شکایت؛ بهتراست با مراجعه به وکیل عالی، ارتباط گرفته و مشاوره‌های مورد نیاز را از ایشان دریافت کنید؛ اما در پاسخ به این سوال مهم می‌توان گفت شما باید با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی شکایتی با عنوان رابطه نامشروع دون زنا با ضمیمه کردن دلایل مانند: پرینت پیامک‌ها—عکس—فیلم—شهادت شهود و نامه کلانتری و غیره ثبت کنید تا به دادگاه کیفری دو ارشاد، جهت رسیدگی ارجاع داده شود و با انجام تحقیقات و بررسی دلیل‌ها و اثبات جرم و عناصر مادی، معنوی و قانونی تشکیل‌دهنده جرم و تشخیص سوءنیت آن‌ها در ارتکاب جرم، حکم مناسبی صادر می‌شود؛

قابل ذکر است این حکم قابل اعتراض است. وکیل در ثبت اعتراض و ارائه دفاعیه‌ای قوی می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

مراجع صالح ثبت شکایت جرم رابطه نامشروع کدام است؟

بر اساس قوانین جزایی مرجع صالح به رسیدگی در جرمهای تحت عنوان رابطه نامشروع زنا، دادگاه کیفری یک محل وقوع جرم است و اثبات رابطه نامشروع زنا در دادگاه کیفری یک رخ می‌دهد؛ همچنین مرجع صالح به رسیدگی جرائم تحت عنوان روابط نامشروع کمتر از زنا در صلاحیت دادگاه کیفری دو محل وقوع جرم می‌باشد و دادگاه کیفری دو در خصوص اثبات رابطه نامشروع کمتر از زنا انجام تکلیف می‌کند.

وظایف وکیل رابطه نا مشروع چیست؟

وکیل متخصص، متبحر و تجربه با تکیه بر دانش حقوقی ای که دارد می‌تواند نقش پر رنگی در نتیجه و رای نهایی قاضی اشته باشد. برخی از وضایف مهم وکیل در حوزه رابطه نا مشروع عبارتند از:

  1. ارائه مشاوره حقوقی
  2. تحقیق و جمع‌آوری ادله
  3. صحبت با شهودان پرونده
  4. ارائه دفاعیه در دادگاه
  5. اخذ قرار وثیقه در صورت لزوم
  6. اقدام به مصالحه بین طرفین
  7. ارائه درخواست تجدید نظر خواهی

با توجه به حساسیت موضوع رابطه نا مشروع، انتخاب وکیل مناسب می‌تواند نقش مهمی در موفقیت پرونده داشته باشد؛ از این رو قبل از اخذ وکیل بهتر است در مورد سابقه کاری وکیل مورد نظرتان تحقیق کنید.

هزینه و دستمزد وکیل رابطه نامشروع چقدر است؟

به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی افراد برای ارتباط و استخدام یک وکیل، می‌توانیم هزینه وکالت را عنوان کنیم. حق الوکاله وکیل برای رابطه نامشروع به صورت توافقی میان وکیل و موکلان خود مشخص می‌شود ولی این نکته حائز اهمیت است که چه فاکتور‌هایی بر این میزان هزینه تأثیرگذارند؟

عواملی همچون سختی و پیچیدگی پرونده و تمامی کار‌ها و زمانی که وکیل برای حل و فصل کردن و به نتیجه رساندن آن صرف می‌کند، از عوامل مؤثر بر روی هزینه وکالت به شمار می‌آیند؛ همچنین تجربه و تخصص وکیل و مکان دفتر وکالت او هم بر روی حق الوکاله مؤثر بوده و تعیین‌کننده می‌باشند. 

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که وکالت شغلی آزاد است و همه وکلا ملزم به پیروی از تعرفه سالانه حق الوکاله نیستند؛ اما برخی از آن‌ها می‌توانند از این تعرفه یا حتی مقداری مشخص و به توافق رسیده با دیگر وکلای همکار استفاده کنند؛ در این صورت هزینه وکیل خوب می‌تواند در پرونده‌های مختلف دارای هزینه متغییری باشد.

مراحل رسیدگی به پرونده رابطه نامشروع

رسیدگی به پرونده رابطه نامشروع در ایران در دو مرحله انجام می‌شود.

1- دادسرا:

در این مرحله، شاکی پرونده (اعم از شخص خصوصی یا مقامات قضایی) دادخواستی را به دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع جرم ارائه می‌دهد. دادستان پس از دریافت دادخواست، دستور شروع تحقیقات را صادر می‌کند.

در جریان تحقیقات، بازپرس اقدامات زیر را انجام می‌دهد:

  1. احضار شاکی و متهم و استماع اظهارات آن‌ها
  2. تحقیق از شهود و مطلعان
  3. انجام تحقیقات محلی
  4. جمع‌آوری ادله و مدارک

پس از پایان تحقیقات، بازپرس باید دستور به قرار منع تعقیب یا قرار جلب دادرسی بدهد. شما در مرحله دادرسی پرونده، می‌توانید برای تسریع روند رسیدگی از وکیل رابطه نا مشروع خوب کمک بگیرید.

2- دادگاه:

در صورتی که بازپرس قرار جلب به دادرسی صادر کند، پرونده به دادگاه کیفری یک یا دو ارسال می‌شود. دادگاه پس از بررسی پرونده، یکی از تصمیمات زیر را اتخاذ می‌کند:

  1. برائت متهم: در صورتی که دادگاه دلایل کافی برای انتساب جرم به متهم را نداشته باشد، متهم را تبرئه می‌کند.
  2. محکومیت متهم: در صورتی که دادگاه دلایل کافی برای انتساب جرم به متهم را داشته باشد، متهم را به مجازات مقرر در قانون محکوم می‌کند.

روند رسیدگی به پرونده‌های کیفری در دادگاه روند پیچیده و طولانی ای است؛ از این پیشنهاد می‌کنیم در طول بررسی پرونده‌تان در دادگاه از وکیل کیفری کمک بگیرید.

وکیل رابطه نامشروع عالی چگونه پرونده را بررسی می‌کند؟

وکیل  پس از دریافت پرونده، ابتدا با موکل خود ملاقات کرده و به طور کامل از او در مورد نحوه وقوع جرم، دلایل و انگیزه‌های آن سوال می‌کند؛ سپس، پرونده را به دقت بررسی کرده و به دنبال شواهد و مدارک مرتبط با جرم می‌گردد. 

این شواهد و مدارک می‌توانند شامل مواردی همچون: اقرار متهم، شهادت شهود، فیلم یا عکس از صحنه جرم، گزارشات پزشکی قانونی، مکالمات تلفنی یا پیامک‌های رد و بدل شده بین متهمان، و غیره باشد. وکیل رابطه نامشروع پس از بررسی شواهد و مدارک، به دنبال راه‌های دفاع از موکل خود می‌گردد.

وکیل خوب تمام جوانب را در نظرمی گیرد؛ این امر به او کمک می‌کند تا بهترین راه‌های دفاع از موکل خود را پیدا کند. وکیل متخصص با آگاهی از قوانین و مقررات مربوطه این توانایی را داشته ازموکل خود بدون حضور او در دادگاه دفاع و در جهت احقاق حق موکلش اقدامات لازم را انجام بدهد.

بهترین وکیل رابطه نامشروع چه ویژگی‌هایی دارد؟

ایشان وکیل متخصصی است که دارای برخی ویژگی‌های بارز بوده که مهم‌ترین ویژگی‌هایش عبارتند از:

  1. تخصص در زمینه رابطه نا مشروع
  2. اطلاع از تمامی قوانین در حوزه رابطه نا مشروع
  3. داشتن فن بیان قوی
  4. تجربه در حوزه روابط نا مشروع
  5. مهارت‌های ارتباطی قوی
  6. دارا بودن صداقت و اخلاق حرفه‌ای
  7. درک شرایط و نیاز‌های موکل

وکیل متخصص و متبحر در رابطه با روابط نامشروع می‌می تواند با به کارگیری مهارت‌های که دارد، بهترین نتیجه را برای موکل خود از دادگاه بگیرد.

وکیل رابطه نامشروع چه خدماتی را ارائه میدهد؟

مشکلات و پرونده‌های حقوقی، از پیچیدگی بسیار بالایی برخودار هستند. پرونده‌های کیفری بنا به قوانین بسیاری که برای آن‌ها درقانون مشخص شده از حساسیت بیشتری نسبت به دیگر پرونده‌های قضایی برخودار هستند؛ از این جهت در رو به رویی با پرونده‌های کیفری از جمله دعاوی روابط نا مشروع ضروری بوده قبل از هر اقدامی به وکیل متخصص مراجعه کنید.

موسی الرضامیر وکیل پایه یک دادگستری، وکیل متخصص امور کیفری در طی سال‌ها فعالیتی که داشته در اکثر پرونده‌های قضایی خود، موفق به گرفتن نتیجه مثبت در دادگاه شده است. شما برای ارتباط با ایشان می‌توانید با شماره 09123829850 تماس گرفته و مشاوره‌های حقوقی مورد نیاز را از ایشان دریافت کنید.

چگونه وکیل رابطه نامشروع با تجربه پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن وکیل  می‌توانید با سرچ در موتور‌های جست و جو به راحتی به لیست معروف‌ترین وکلا دسترسی پیدا کنید؛ علاوه بر آن با تماس به کانون وکلای دادگستری استان مورد نظرتان، به لیست کامل وکلای کیفری استان مطلع خواهید شد؛ علاوه بر موارد فوق الذکر شما با تحقیق در بین دوستان و آشنایان خود می‌توانید وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید.

شما در هنگام انتخاب وکیل باید تخصص، دانش، مهارت ارتباطی و تجربه وی را مورد ارزیابی قرار داده و با توجه به بودجه‌ای دارید، اقدام به اخذ وکیل کنید.

سوالات متداول از وکیل رابطه نامشروع:

مردی که دارای همسر است با زنی دیگر رابطه نامشروع داشته باشد، آیا حق طلاق برای زن ایجاد می‌شود؟

✅ با کمک وکیل طلاق و درخواست از دادگاه و همچنین ارائه مستندات کافی در این رابطه، زن موفق به دریافت طلاق خواهد شد.

به چه روابطی نامشروع می گویند؟

✅ در لغت، نامشروع به معنای غیر قانونی و خلاف شرع است. رابطه نامشروع به معنای رابطه‌ای است که با مرزهای قانونی و شرعی خلاف می‌شود و در مقابل آن، رابطه مشروع و قانونی قرار دارد. در رابطه نامشروع، زن و مردی با هم رابطه برقرار می‌کنند، در حالی که با هم ازدواج نکرده‌اند و این رابطه با مرزهای قانونی و شرعی در تعارض است. به عبارت دیگر، رابطه نامشروع به عمل و رفتاری گفته می‌شود که با ارزش‌ها و هنجارهای جامعه هماهنگ نیست و منافی عفت عمومی می‌باشد.

❓ ارتکاب جرم رابطه نا مشروع می‌تواند چه مجازات‌هایی به همراه داشته باشد؟

✅ ارتکاب این جرم می‌تواند به محکومیت متهم به شلاق تا 99 ضربه، حبس تا دو ماه، شلاق تا 74 ضربه، سوء سابقه و غیره بیانجامد.

❓ به چه شخصی، وکیل متخصص رابطه نا مشروع می‌گویند؟

✅ به فردی که در رشته حقوق تحصیل کرده و در زمینه جائم جنسی و روابط نا مشروع مهارت، تخصص، تجربه و اگاهی دارد.

ادله اثبات رابطه نا مشروع چه مواردی هستند؟

✅ با استناد به ماده 632 قانون مجازات اسلامی برای اثبات رابطه نا مشروع چند روش وجود دارد که عبارتند از:

  1. اقرار متهم
  2. شهادت دو مرد عادل
  3. علم قاضی
  4. سایر ادله

مشاوره

تلفن تماس :

شبکه های اجتماعی :

پیام بگذارید

مشاوره

تلفن تماس:

شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده